دانلود جدید

دانلود جدید

دانلود جدید

دانلود جدید

دانلود بازی Need For Speed 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی Need For Speed 2016 برای کامپیوتر

Need For Speed 2016 دانلود بازی Need For Speed 2016 برای کامپیوتر

نام : Need For Speed 2016

سازنده : Ghost Games

منتشر کننده : EA

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

انتشار : ۲۰۱۶

سبک : مسابقه ای

Need For Speed 2016 کمپانی EA یکی از بزرگترین شرکت های ساخت بازی می باشد و یکی از شاهکارهای این شرکت نیز سری بازی های Need For Speed می باشد که ورژن های مختلفی از آن در کنسول های متفاوت تولید شده است . اینبار سایت میهن دانلود نسخه ی ۲۰۱۶ این بازی را مخصوص کامپیوتر برای شما کاربران گرامی قرار داده است. بازی که در آن شما می توانید رانندگی را با گرافیکی بسیار بالا در کامپیوتر خود تجربه کنید. سری Need For Speed یا به‌اختصار NFS یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای دنیا است. یکی از بزرگترین و بهترین ویژگی این نسخه این است که شما میتوانید به راحتی ماشین مورد نظر خود را سفارش سازی کنید.
نخستین نسخه از Need for Speed، در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. این عنوان براى ۳DO، DOS، PC و PS1 منتشر شد. درست است که تعداد ماشین هاى موجود دار بازى بسیار محدود بودند و گیم پلى نیز بسیار ساده بود، دلیل قانع کننده اى پیدا نشد که Gameranking نسخه ى Saturn نمره ى ۹۵ نشود. درست است که نسخه ى PS1 بسیار ضعیف و نسخه ى PC متوسط بود اما این امر نه تنها پایان کار نبود، بلکه مقدمه اى براى عصر طلایى Need For Speed به حساب مى آمد.
پس از ٣ سال، نسخه ى دوم NFS عرضه شد. با وجود اینکه انتظار مى رفت با عنوانى کامل تر نسبت به قبل مواجه شویم، متاسفانه این گونه نشد. این عنوان براى دو پلتفرم PS1 و PC منتشر شد. البته EA بر روى این عنوان مانور بیشترى نسبت به نسخه اول داد اما این تبلیغات هم نتوانست از ضعف NFS 2 بکاهد و در انتها متاى ۷۱ براى نسخه PS1 کسب شد.دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.